Utmaning: Min bästa skönhetstips!

Jag har blivit utmanad av Deeana att lista mina bästa skönhettips som kan vara användbara inför nyår. Jag har många skönhetstipsm, men har den här gången valt att rikta in mig på ögonen, eftersom jag tycker det är en av de viktigaste delarna på kroppen, och oftast de man sminkar mest.

1. Fukta penseln
, då får man en intensivare och starkare färg av den mörka ögonskuggan.
2. Värm ögonfransböjaren med hårfönen, det ger bättre och mer långvarigt resultat.
3. Använd alltid highlighter det lyfter ögonbrynen, öppnar upp ögonen och får dem att se större ut.

Gul


Kommentarer
Postat av: sanna

bra tips! det med ögonfransböjaren var fakitskt nytt för mej :)

Postat av: Elin

sanna: prova det :) du kommer märka skillnad!

2006-12-31 @ 12:58:03
URL: http://ellins.blogg.se
Postat av: anna

Skitbra med att värma ögonfransböjaren! Har aldrig tänkt på det förr! Ska jag börja göra :)

2007-10-08 @ 13:12:30
URL: http://annaforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback