Solar Shampo

Nu har det varit härligt soligt i flera dagar och jag har tillbringat större delen av dagarna på stranden. Det är skönt eftersom jag älskar solen, men det gör inte mitt hår. Det blir torrt och risigt och all glans försvinner. Som tur är köpte jag Loreals Solar Shampo som är utformat för att skydda håret mot solen. Jag har använt det i några veckor nu och kan konstatera att det verkligen funkar bra! Håret behåller sin fukt och glans och skadas inte, så det kan jag verkligen rekomendera er att köpa, det finns hos de flest frisörer och kostar ca. 130kr.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Du skrev på min blogg att du har en turkos Houston, jag tycker det låter jättesnyggt men kan inte hitta färgen någonstans. Kan du inte lägga upp en bild på väskan här på din blogg? Skulle vara jättekul att se, älskar ju som sagt LVs monogram vernis:) Är väldans avis på dig!! :D

Postat av: emma

Låter som något man borde använda!

2006-07-02 @ 21:01:48
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: Cassie

Så bra :D

2006-07-02 @ 23:14:51
URL: http://champagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback