Thank God It's Friday!

Nu är det äntligen fredag!  Det känns så skönt efter en lång och jobbig arbetsvecka. Nu ska jag vara ledig i helgen. Jag åker antagligen till landet för att bada o sola, men om jag hinner ska jag ta en sväng på stan och kanske slå till på ett par replay jeans jag hittat för halva priset, får hålla tummarna att de finns kvar i min storlek...
Nu har
Asos fått in ytterligare en variant av Louboutin look-alikes. Det som jag inte tycker om är färgen. Även om jag älskar rosa känns det inte så användbart som svart. De borde ha haft flera färger att välja mellan.
  

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, färgen var ju inte så diskret, men i övrigt var de snygga! :)

Postat av: vikki

jag stör mig också på färgen, den känns billig liksom. Svart vore mkt bättre!

2006-07-21 @ 19:31:09
URL: http://hellokitty.webblogg.se
Postat av: Michaela

Jättesöta :)

2006-07-29 @ 12:28:57
URL: http://michaelas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback