Working Nine to Five..

Kom precis hem från jobbet efter den helt klart jobbigaste dagen hittills. Att vara ute sent på en onsdag när man ska upp tidigt och jobba på torsdagen är ingen bra idé. När det dessutom är ca. 30 grader ute vill man bara ligga på stranden och sola.
 Nu ska jag försöka orka ta en sväng på stan för att se om jag kan hitta något rea fynd. Kanske blir det ett linne tills imorgon eller kanske till och med ett par skor...vem vet? Helst av allt vill jag hitta  ett par svarta ballerina på rea eftersom mina älskade svarta från
Vagabond har gått sönder..annars är jag ute efter ett par med lagom hög klack i stil med dessa pumps från Asos.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad händer imorgon? Snygga skor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback