Blondin vs. Brunett

Imorgon ska jag till frisören och fixa håret. Det ska bli väldigt skönt att få det gjort, har fått vänta länge eftersom det är svårt att få tid på salongen jag går till, men det är det värt. Jag ska klippa topparna och färga det. Vilken färg vet jag däremot inte, kanske fylla i mina slingor och fortsätta vara blondin, eller ska jag våga färga det brunt nu till hösten? Det var länge sedan jag var brunett, så de skulle vara kul, men jag kan inte bestämma mig... Vad tycker ni är snyggast? Blondin eller Brunett?
Några som ändrar sin hårfärg mycket ofta är kändisar:

80836-34


Kommentarer
Postat av: Anonym

2 av tre är bättre som blondin här.duff och hilton!go blonde!

2006-10-03 @ 14:04:37
Postat av: Elin

Håller med! Blonde rules!

Postat av: tessi

hillary: blond. Ashlee: mörk. Nicky: snygg i båda ;)

2006-10-28 @ 18:35:27
URL: http://teeres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback