Utmaning

Blev utmanad av Emma http://duvetvem.blogg.se att svara på dessa frågor:

Fem saker i min frys:
1. Hallon (till hallonsmoothie)
2. Lightglass
3. Fullkornsbröd
4. Is till drinkar                  Frozen Strawberry Daiquiri
5. mask att lägga på ögonen för att förhindra svullnad

Fem saker i min garderob
:
1. Skor som tar upp en hel garderob 
2. Kläder i gardeoben bredvid skorna
3. Väskor
4. Skokartonger
5. Foton

Fem saker i min bil (ej min egen)
1. övningskörningsskylt
2. gammal lokaflaska
3. solglasögon
4. karta över Europa
5. föstahjälpenväska

Fem saker i min handväska:
1. Senaste Veckorevyn
2. rosa bikini
3. min mobil
4. läppglans från Christian Dior Kiss
5. tuggummi Extra white 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback