Morgonpigg?

Idag gick jag upp tidigt vilket är väldigt ovanligt gjort av mig, särskilt när det är lov! Vanligtvis skulle jag fortfarande suttit i pyjamasen och precis ha ätit frukost, men idag är jag redan fullt påklädd i acnejeans, björnborglinne o vit tröja : )
Jag ska snart hjälpa mamma laga lunch och sedan ska jag träffa en kompis på stan för att shoppa lite, ska försöka hitta en vardagströja och kanske lite underkläder? Något jag inte ska köpa är festtoppar. Dethar jag redan nog av i garderoben, visst kommer de till användning, och visst är det mycket roligare att köpa partylinnen än vardagströjor? men nu får det vara stopp...om jag inte hittar något supersnyggt, jag bara måste ha ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback